Brev:
Hvad skal vi give hende?
11. juni 2008
Alder:
4 mdr.
Hvad skal vi give hende?
Hej Helen
Vi er så heldige, at vi snart skal hente vores datter som vi har adopteret. Hun er ca 4 mdr og vi skal hente hende i lufthavnen.
Vores problem er, hvad skal vi tage hensyn til med modermælkserstatningen. Vi vil få svært ved at kunne lave en varm flaske, for selv om vi har termokande med varmt vand med, er vi bange for at den ikke kan varme flasken tilstrækkelig op.
Vi skal være der inde i rigtig god tid før flyet kommer. Hvad kan du anbefale os.
Hilsen
De snart nybagte forældre